Eerste schooldag - Reisverslag uit Marysville, Verenigde Staten van Michelle Wurf - WaarBenJij.nu Eerste schooldag - Reisverslag uit Marysville, Verenigde Staten van Michelle Wurf - WaarBenJij.nu

Eerste schooldag

Blijf op de hoogte en volg Michelle

01 September 2014 | Verenigde Staten, Marysville

Eerste schooldag

Donderdag had ik dan mijn eerste schooldag! Om 6.00 ging de wekker. Ginger bracht me naar school met de auto wat ongeveer 10 minuutjes rijden is. Om 7.32 begonnen de lessen maar eerst kreeg ik een rondleiding door de school door een andere senior. (Senior ben je als je in de laatste klas zit.) Mijn eerste les is weight lifting dus daarvoor moesten we naar de gymzaal maar de school is zo groot dat dat kind zelf ook niet wist waar we heen moesten om daar te komen haha. Uiteindelijk hadden we de goede gymzaal gevonden maar er was nog 10 minuten lestijd dus keek ik maar even wat iedereen aan het doen was.

Mijn rooster ziet er als volgt uit:
1) Strength Conditioning
2) Study Hall (Wat eigenlijk een soort tussenuur is waar je je huiswerk enz. Kan gaan maken)
3) US History (Amerikaanse geschiedenis)
4) Engels
5) Lunch
6) Computer Generated Fine Art (In dit uur leer je hoe je met de computer professioneel foto’s kan bewerken)
7) Sociology (Soort maatschappijleer)
8) Spaans

Het 2e uur had ik dus study hall. Ik dacht dat ik er wat vroeger was dan dat je er moest zijn en op een gegeven moment ging er een bel af, waarvan ik dacht dat dat gewoon een normale schoolbel was en ik bleef rustig zitten … niet dus! Het was het brandalarm (oefening). De docent moest daarom ook wel heel hard lachen toen ik rustig bleef zitten haha. De docenten van de school zijn allemaal heel aardig en grappig en heel behulpzaam. Heel veel leerlingen willen alles van me weten omdat ik uit Nederland kom en iedereen is echt heel aardig. Ik word er alleen helemaal panisch van dat ik de hele dag van iedereen moet aanhoren “Wow you’re so tall!!” Want iedereen is over het algemeen best wel klein hier. Daarom wilt de basketbal coach mij ook perse in zijn team hebben haha. Lijkt me wel leuk om te doen dus 9 September mag ik beginnen met trainen. ☺ Een groot verschil is met de leerlingen uit Nederland is dat echt bijna iedereen t-shirts draagt met de naam van de school erop of van een sport team van de school. Volgens mij boeit niemand het hier wat die draagt want de meiden hier gaan gerust met een oude jogging broek naar school met sokken in sandalen ..
Toen ik thuis kwam had ginger als verassing dat we naar de pedicure gingen omdat het mijn eerste schooldag was dus dat was erg lief.


  • 01 September 2014 - 08:33

    Anneke:

    Leuk verhaal en een leuke school (lijkt mij). En omdat je naar school gaat een beloning bij de pedicure?! Moet niet gekker worden.
    Veel plezier de komende week.
    Liefs papa en Anneke

  • 01 September 2014 - 13:01

    Tante Mie:

    Goedemorgen...monday, monday....

    Zo gezellig om je nieuwe verhalen te lezen lieffie!Lachen om het brandalarm,volgende keer als eerste dus een sprintje trekken!
    Basketbal is super spannend ,ben eens meegeweest met Truus en Fokko naar Gasterra Flames in Martinieplaza dus wie weet wordt dit je nieuwe uitdaging 9 september in de sport Mies.
    Fijn zo`n coach die heel blij is met jou lengte.
    En dan de kleding...mmm nee Amerikanen dragen echt geen cocktailblousjes of een gekleed shirt naar school of naar de buurtsuper maar misschien kun jij daar een voortrekkersrol in gaan spelen en wie weet ontketen je nog een hype op kledinggebied.
    Heerlijk met een McCafé bij de pedicure wat een leuke verrassing!
    Dikke knuf en liefs

    tante mie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marysville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 September 2014

First month!

01 September 2014

Vrijdagavond, begin van het weekend!

01 September 2014

Eerste schooldag

27 Augustus 2014

Eerste dagen Amerika
Michelle

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 5283

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: